HES-TDL
HES-TDL
  • Kezdőlap
  • Fejlesztéseink
    • Újjáépítjük a hajóipart
    • Kibocsátásmentes hajózás
    • Környezettudatos csónakok
  • Szolgáltatások
    • Hajók
    • Kikötők
    • Úszóházak
    • További szakterületek
  • Referenciák
  • Elérhetőségek
  • More
    • Kezdőlap
    • Fejlesztéseink
      • Újjáépítjük a hajóipart
      • Kibocsátásmentes hajózás
      • Környezettudatos csónakok
    • Szolgáltatások
      • Hajók
      • Kikötők
      • Úszóházak
      • További szakterületek
    • Referenciák
    • Elérhetőségek
  • Kezdőlap
  • Fejlesztéseink
    • Újjáépítjük a hajóipart
    • Kibocsátásmentes hajózás
    • Környezettudatos csónakok
  • Szolgáltatások
    • Hajók
    • Kikötők
    • Úszóházak
    • További szakterületek
  • Referenciák
  • Elérhetőségek

Több évtized tapasztalata képekbe foglalva

Egy hazánkban egyedülálló referenciagyűjtemény tanúskodik kiváló szakértelmünkről a hajóipar minden részterületén. A képek között a megvalósulás folyamatának több lépése is látható a gépészeti modernizálástól kezdve a komplett átépítésekig, legyen szó hajóról, úszóműről vagy éppen munkagépről az ország és a világ minden pontján.

Kiemelt munkáink

Zsombor

Teljes külső és belső felújításon esett át nálunk a tolóhajó, számos acélszerkezeti munka mellett a gépteret is átalakítottuk, a régi elektromos rendszer szinte teljes egészében megújult, a kipufogó-, a hűtővíz-, a gázolaj-, és a csőrendszert kicseréltük, mindemellett a lakóteret is modernizáltuk, sőt, a kormányállást is teljes egészében átépítettük.

További részletek

Duna Sétány

Több mint 200 négyzetméter egyedi megjelenésű úszóstéget terveztünk, gyártottunk és telepítettünk a pesterzsébeti Duna-parton. Láthatjuk, hogy megfelelő szakértelem mellett milyen kreatív felhasználása lehet közel 2 tonna alumíniumnak, sokszáz folyóméter faanyagnak és több, mint 300 polietilén úszóelemnek egy békés dunai partszakaszon 

További részletek

Zöld Sziget

Az Európában egyedülálló szerkezet környezetbarát módon kezeli a hajókban felgyülemlő hulladékot, olajokat és szennyvizet, mindemellett tankolási és ivóvíz-felvételi lehetőséget is biztosít. Megépítésében mi is részt vettünk, és a teljes hajóüzemi rendszer, többek között a villamosság kivitelezése és a csőrendszer kialakítása is a munkánk gyümölcse.

További részletek

Kisfaludy Sándor

A Tihany és Szántód között közlekedő komp befogadóképessége meghaladja a 300 főt, hordképessége pedig közel 90 tonna. Ami talán még ennél is izgalmasabbá teszi hajót, az az, hogy az oldallemezeken és a medersoron részleges fenéklemez-cserét hajtottunk végre, több mint 300 négyzetméteren.

További részletek

Szegedi határkikötő

A kétszintes úszómű segítségével már a vízen is elvégezhetők a határellenőrzési, vízirendészeti és vámkezelési feladatok. Az alapját egy 25 x 8 méteres ponton képezi, amely egy 35 méter hosszú bejáróhíddal került telepítésre. A kialakításának köszönhetően a kikötő képes követni a vízszintingadozást, stabilitását pedig hullámzás közepette is megőrzi.

További részletek

Baross

Beépítettünk két új főgépet és két hidraulikus kormánygépet, valamint átalakítottuk a teljes kipufogó-, gázolaj- és ballasztrendszert is. Kialakítottunk egy új géptéri szellőzőrendszert, újraépítettük vízrendszert, új főkapcsolótáblát és kormányállási pultot készítettünk, sőt, még a lakóteret is átépítettük magasabb zajcsillapítással.

További részletek

Nemzeti Regatta

A teljes átépítés után a Beatrix hajó már Nemzeti Regatta néven szelte a Balaton vizét a maga 180 férőhelyével, azt azonban kevesen tudják, hogy a fedélzet feletti rész kialakításával és szerkezeti megalapozásával minket bíztak meg. A balatoni hajó egy megújított tetőkialakítással állt újra forgalomba a nyitott hátsó fedélzetén a kényelmesebb utazás érdekében.

További részletek

Kötelezettségünknek érezzük, hogy az egykor méltán híres magyar hajóipari tevékenységet újra nemzetközi szintre emeljük, a múlt tapasztalatát és a jelenkori technológiákat ötvözve pedig európai szinten is kimagasló hajóipari munkát végezzünk Magyarországon.


az ügyvezető

D14 komp

Az átfogó projekt keretében egy méterrel megszélesítettük a komptestet, új korlátrendszer és hablemezelés kialakításával. Kicseréltük a korrodált és nem megfelelő vastagságú fenék-, és oldallemezeket, majd megerősítettük a koptatóprofilokat. Felújítottuk a kötélvezető konzolokat, a görgőket, a felhajtórámpákat és még az elektromos rendszert is.

További részletek

Révfülöp

A Révfülöp hajó hajtáskorszerűsítésre érkezett hozzánk, amelynek keretében a hagyományos propulziót felváltotta a vízsugárhajtás. A szükséges bontási munkák után elvégeztük a farszerkezeti átalakítást, a gépészeti szereléseket, a csőszerelést, a kapcsolódó villanyszerelést és a burkolatok javítását.

További részletek

Clark Ádám

Az ikonikus Clark Ádám önjáró billenőgémes úszódaru villamos tervezői és villanyszerelési munkáival is minket bíztak meg. Átalakítottuk többek között a 200 tonna teherbírású daru főkapcsolótáblájának egyenáramú mezőit, illetve az új kormányállási darupultok komplett tervezése és kivitelezése is a feladataink közé tartozott.

További részletek

Jégtörő VII.

Mindamellett, hogy elvégeztük a gépészeti rendszerek felülvizsgálatát és javítását, a teljes elektromos rendszer átalakítását, a berendezések és a kormányállási pult korszerűsítését, felújítottuk a Jégtörő VII. hajótestének vízvonal feletti részét is, ideértve a lakótéri helységeket, a konyhát és a fürdőegységet egy modern design kialakításával.

További részletek

Visegrádi kikötő

A közforgalmú nagyhajók fogadására készült kikötőhöz a 16,5 x 6 méteres acélszerkezetű ponton mellé egy 20 x 2 méteres bejáróhidat is szállítottunk, kettő darab, egyenként 18 méter hosszú támdoronggal kiegészítve, amelyek készre szerelése és helyszíni telepítése is a munkánk részét képezte 

További részletek

Pannónia

A ma már exkluzív gasztrohajóként működő Pannónia teljes fenéklemez-cserén esett át nálunk, majd a segédgép és a kipufogórendszer cseréjét is elvégeztük. A sor még itt sem áll meg, ugyanis átfogó hajóvillamossági munkálatok keretében a konyhai világítástól kezdve a generátorig szinte mindennel foglalkoztunk.

További részletek

Denija

A kormányállás hidraulikájának kiépítése, az emelőolló talapzatának megerősítése, két új hajómotor beépítése, a tengelykapcsolók beszerelése, a ballasztrendszer elkészítése, a kipufogórendszer felújítása és az oldalfal átalakítása mellett többek között a szellőzőrendszer kiépítése is a munkánk részét képezte.

További részletek

Péter

A Péter hajó felújítása és modernizálása jelentős mérföldkő a Dunaferr hatékonyságának előmozdításában, ugyanis kulcsfontosságú szerepet játszik a termelési és szállítmányozási folyamatban. Többévtizedes hajóipari tapasztalatára támaszkodva a HES-TDL a szerkezeti felújítások mellett gépészeti és villamossági kivitelezéssel is rendelkezésre állt.

További részletek

További referenciák

A képekre kattintva további információkat olvashat munkáinkról

Show More

Copyright © 2024 HES-TDL

Minden jog fenntartva

Cookie-k (sütik) használata

Weboldalunkon saját és harmadik fél általi sütiket használunk azért  a böngészési élmény javításáért. Az alábbi gombra kattintva elfogadhatja szabályzatunkat, amely a böngésző beállításaiban bármikor módosítható. Bővebb információ az Adatvédelmi és cookie szabályzatunkban található. 

ElutasítomElfogadom